annelieporsklint.blogg.se

Mina ord, mina tankar och funderingar. Min resa från Cancer

Mina fina kollegor

Publicerad 2016-03-22 10:42:13 i Allmänt,

I går kväll ringde det på dörren och utanför stod en man med ett blom bud. Visste att det skulle komma men inte när.
 
När jag öppnade så såg jag dessa vackra blommor
 
Med blommorna fanns ett kort från mina fina underbara kollegor.
Blev rörd till tårarna av både blommorna och kortet som var så fint.
 
Som jag saknar dom, mina knasiga, snälla, roliga och alldeles fantastiska kollegor.
 
Så snart jag känner mig lite piggare ska jag åka och hälsa på dom, äta lunch och fika lite med dom.
 
Bästa Kollegor
 
TACK!!!!!!
 
Kärlek till er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela